the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Monday, August 2, 2010

.....alhamdullillah..syukur...

assalamualaikum...lame xupdate blog...ngee~~mcm2 yg jadi wat mase nih..baik n busuk...ngee~~ni gambar mak n abah ku yang sangat disayangi...(wlaupn aku degil nk mati)hu3...da lame tggu..akhirnya dapat gak dorang tunaikan haji taun nih..alhamdulillah...seronok yang teramat sangat..cam nk nangeh jer aku ble dpt tau dorang dpt g...memandangkan kesihatan dorang pn agak terganggu sejak kebelakangan nih...aku doakan mereka dpt menunaikan haji taun nih dengan lancar...sayang mak abah...pd abg aku yg aku pernah mrh + skt ati ari tu..maafkan aku yer...die pn aku dgr nk g australlia taun nih..da ade peluang nih g jerk..huhuhu..saya sygkan anda semua...pd kakak ku norhayati abdullah,tahniah coz da dpt nur aufa..baby bru...moga hdp anda dsinari cahaya..amin...

No comments:

Post a Comment