the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Monday, August 9, 2010

....hillang..maafkan saya..

ni alkisah luahan hati aku yg tengah gundah sekarang nih..adoyaii..ke mane la pakcik nih pegi..tepon xangkat langsung..msg lg la..ish..
mlm sbtu ari 2 aku blk dr kl..so die amik kat kg la..mmg la time tu aku benggang yg teramat sgt coz aku da la smpai kg lmbt..pastu die bleyh plak amik aku lmbt..pastu leh plak off hp..saper la yg xbenggang..
last2 aku soh dreba benti dpn simpang msk umah aku..da la dreba tu benti jauh..mlm lak tu..die xtau ke yg aku ni agak penakut nk lintas jln besar tu??ahh..lantak dreba tu la..yg penting aku da blk kl da pon..hoho..
berbalik pd citer aku td,mamat nih pon amik la aku nk kat 11pm..lame gak kne tggu die..last2 die sampaii..aku msuk kete,hempas pintu..agak mrh la tme tu..salam die pon x..aku senyap sampai die anta dpn umah aku..mrh sgt..die pon da mintak maaf kat aku..ok la..
yg aku serba xkene sgt nih,coz,smlm mase aku nk grk blk kl..aku nmpk ade xcden kat skinchan..nmpk cam truk la..siap ade bomba..kete itam..sbb aku tgk jap je..coz tkut xtdo mlm jerk..mamat ni pn pkai kete itam gak..n aku pon pandai sgt x tgk lg skali kete jenis aper pn..sbb layan tkut..so,skrg aku tepon die,xangkat lgsg..risau la..
aku cme bharap yg bkn die yg terlibat dlm xcden tu..aku doa kan die selamat..Ya Allah..lindungilah aku,rakan2 ku,dan keluargaku..amin..
pd abg...syg mintak maaf..tolong la reply msg n cll syg...jgn wat mcm nih..

No comments:

Post a Comment