the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Monday, July 5, 2010

...wedding my fwend...

alllooo...huhhuhu..pic ni time wedding dak mieza..xsangka aku da kawen da dak nih..sweetkn..huhu..(jeles)=.=~~bile la aku nk kawen nih??cam best jer tgk..xcted lak..tp ble family(xbf aku)tanyer..mcm fobia lak aku dengar pasal kawen nih...adoyaaii..tulun..aku belum sedia lg time tu..tp skunk still mencari kebahgiaan sendiri..hohohoo..xkuase aku..hah kembali kepada cite kawen kwn aku nih,time ni aku terpakse blk kg dgn niat nk tgk die kawen la kononnyer..elok je nek kete pas mkn kat setapak(umah akak aku),trus bdn seram sejuk..sampai kg trus dmm kuat..perrggghhh...mmg best gler la..trus xleh nk bgn..bagai mau mati saja..pas tu leh plak abg aku ni ajak family mkn besar kat lua..kuang ajo tol..time aku dmm die ajak..mmg xleh bla tol time tu..pastu aku ngah dmm truk bagai nk mati nih,mak aku nk gak ajak aku g join..aku dgn rela hati gtau la yang aku xlarat..siap muntah2 time tu..rumah berpusing cam nek roler coster jer..so dorg ttp dgn pendirian mereka utk g mkn2 kat luar..yang jage aku kat umah adalah anak wah aku..mmg pdn mker dorg la..hahahah..mmg time dorang terpakse mengabdikan diri pada aku la..anyway tq u all k..da jge aku..so time wedding kwn aku nih,aku still xbape nk sht lg..tp terpakse gak g..nk jge hati kawan la kate kan...balik kl trus g HKL..2rai platelet still rendah..suspek denggi upernyer..aku rse kalo aku trus g ptal time demam tu kompen bercuti kat dlm pital tu..selamat...arrgghhh ngantuk la plak..penat ni bru blk kjer..xoxo..

No comments:

Post a Comment