the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Sunday, August 29, 2010

...salah sangka....ahaksss!!!.....


salam...huhuhuhhhuu...nk d jadikan citer..dsuatu petang semalam..d kala aku ngah dok baring2 kat dlm bilik kat kg aku menunggu msk wktu berbuka wlaupun time tu bru kol 4.30ptg..huhhuhu...tbe2 mak aku menjerit kat bapak aku ketika beliau tgh ngaji kat sebelah bilik aku.."abg!!paip blakang tu tercabut..menbuak2 airnyer tu.."huhu..dgn pantas dan cergas tanpa membazirkan waktu,bapak aku trus bgn bergegas ker blakang nk betoi kan paip yg dkatakan tercabut..hoho..time tu mak aku da otw g blakang umah aku nk tgk paip..tber2 mak aku menjerit..hahha..."budak ni main air rupernyer!!!nk kene nih!!!"hahaha..aku pon dgn segera lari g kuar umah nk tgk mende yg jd..uper2 nyer skecik nih..(kat dlm gambar)yg main air kat blkang umah aku tu..hohohohoho...aku pon ape lg..join la gempak die sampai die nangeh..hahha..basah kuyup bju die..hehehhe..mak aku ngatkan paip tercabut..upernyer ank wah kesayangan aku ni yg men air..hehhe..adk2..anyway..acik syg adik..huhuh...muaahhh!!

No comments:

Post a Comment