the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Monday, November 22, 2010

stresss aku!!!!!


ari nih,aku exam osce...tau x osce tu ape??xtau??aku pon da lpe..hahha~~~semalam exam teori da lepas da...ok la...~~~tp aku rasa mcm bangang sgt tuleh jawapan smlam...huhuhu...
*************
pagi ni sebelum g kolej,da rase len mcm da...ok fine..p kolej rasa cam nk p toilet la plak..ok!!!!!xpenah pg rase cam nk p toilet..slalu steady je xp toilet...sampai toilet kolej,ok fine!!!!ramai org pg2 nih...adoyaiiii~~~~
****************
aku pon tggu la turn aku msk plak..tu die..punya la lama..da la bau cam bangkai...pg2 ade org anta bijih plak...toilet umah hg rosak ka???hg mkn cabai ka sampai cirit birit bau kebabooo cm nih???tu la tanda tanya yg men dok legar2 kat pale jambui aku nih...elok ja msk toilet,aku dok pk nk wat ape sebenarnya aku msk toilet...huhuhuuh~~elok ja aku bru nk bkk butang sua....prapp!!!kojaq toi!!!!!!!!!!!butang suaq uniform aku tercabut...bangang sungguh aku rase pg nih..arggghhhh!!!!!!tensen aku....
************************
aku terpakse la brgantung pd zip aku je..memandangkn aku xbawak sebarang pin yg boleh cover butang aku..hahahah...rasa terhina sgt tuleh camnih....pastu da masuk tengahari plak,time turn aku nk msk dewan osce,perghhh tutor kesayangan dak2 klas aku lak dok marah2 kawan aku yg serba tidak bersalah depan muka aku...bangang nya la...mud aku trus down langsung!!!hanya disebabkan tgk roster posting,kene marah mcm dak tu wat kesalahan besar eg:membunuh ja...haisshhhh!!!cemuihh aiihhh...suasana terus sepi~~dunia aku rasa cam gelap gelita ja time tu...aku rasa cam aku yg tgh wat salah..sistem down....~~~
************************
masuk ja dewan osce,station pertama aku,HE(health edu)...fine..dak yg jd jaga dak umah aku gak..bagus..tp walaupun die cuba tolong bagi klu kat aku,tp aku langsung xtau ape yg die cuba nk sampaikan..hahhaha..kompem kecewa gler die tu..satu part yg aku rasa cam nervous gler,sampai tersasul bahasa,aku ckp"puan boleh potong kaki selepas mandi"ayat sebenar.."puan boleh potong kuku kaki selepas mandi...." aku diam sat..aku pandang examminer..punya la kekek gelak kat aku...gampang..aku trus xmo ckp psl point tu..aku trus ckp tq pd "puan" td...
*************************
station kedua,ohhh..drug culculation..aku dgn muka komperm lulus dok atas kusi...ceh senang ja...tulis formula..masuk soklan kedua....bangang...xmo la jwb soklan tu...culclation aku..aku menci math!!!
*********************
station ketiga....b/p...ermmm.aku rasa 3x da msuk exam kot..kalo failed gak,xtau la aku...elok ja siap station nih...antu yg mekak2 kat luar dewan td mai kat aku...papp!!!die tepuk blakang aku..nsb aku xkick die...kalo x,malu beliau..beliau tanya aku,"u ok ke??"korang rase aku yg ptt tanye die,atau die yg tanye aku???hurrmmm...aku xsuka die sbb die ckp muka aku cam ank buah die..aku xske hg sbb hg psycho!!!!.........tq..
*******************

p/s: be aware with ms psycho...tq..

No comments:

Post a Comment