the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Saturday, November 27, 2010

perhentian bas~~~~

Ari nie..aku kene gerak g umah kakak aku kat butterworth...huhuhu..actually plan nak balik kg jer..sebab kucing kesayangan aku da beranak..suke nk mati..penantian selame ni berhasil..ceh mcm tggu pokok berbuah plak...hahhahh!!

**********************

Berbalik pd trip nak g nie..hahha..pagi2 aku da kne bangun awal..malas..ngantuk...tahap cipan..xmo bangun awal2 cam ni..huhu~~tp memandangkan aku tumpang org..kene gak la bangun awl..tq pada en polis yang sudi hantar saye g bukit jalil..heheh~~walaupun baru abeh keje shif malam..sian beliau penat..tapi aku da suruh die tdo dlu kat uma..die yang dgil sangat nk anto awal2 pg...sape soh..

********************

Walaupun tadi time otw g bukit jalil die da bg aku tazkirah di hari sabtu,yang disebabkan aku turun lambat,aku tetap wat muke kosong aku..hehehe~~sowi ye..tiade mase nk dengar tazkirah ari sabtu ni...ngee~~ ******************

sampai je kat bukit jalil,aku trus g beli tiket..da la aku nk g penang,ade ke patut soh aku bawak helmet g penang gak..aku hempuk kang baru tau..pastu aku dengan berani mati,aku letak je helmet tu kat motor die..hahhah~~jahat x?ok2..da beli tket,da salam en polis,aku cari port baik punyer..TIKET 0915AM..PLUSLINER BUS..elok je aku dapat port baik punyer..ade sorang uncle ni,datang dari arah blakang aku..aku pelik gak..tp aku x pandang lagi..pelik..ngape ade polis trafik kat sini?ape die buat?skali die pggl aku..”adik yang jelita nak g mane??”hahhah!!melampau..la~~upenyer uncle sukuriti la...heheh~”saye nyer tiket kol 0915pg..”..ok..aku salah jawab..xpe..pastu die tanye lagi..”nak g mane?”aku pun jawab la..”pegi plusliner”..sotong tol...ape yg nervous sangat tah aku pagi nih ckp ngan org tua tu...pelik tol..sume serbe xkene je..hehehhe~~lastly uncle tu angguk je..pas tu die tunjuk bas plusliner kat aku..heheh~~

*****************

Time aku ngah hupdet ni,aku da pon dalam perjalanan p penang...tq pd abg nsem plusliner kat KTM BERHAD..pd uncle yg kat bukit jalil tu juga..serta drebar bas..bawak ati2 tau..heeheh~~xlupe gak pd sue hye lee~~yang jage aku dalam bas time balik kg ari tu..sebab aku mabuk bas..hehehh...

***************


p/s; sayangi keluarga anda,diri anda,rakan2 anda,serta yang di sekeliling anda~~~xoxo~~

No comments:

Post a Comment