the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Sunday, April 17, 2011

~~punyer lama~~

Assalammualaikum pada yang singgah blog aku nih~~mekacih2 sebab sudi la singgah...moge2 korang sihat2 je hendaknye ye...haisshhh...baru kejap tadi aku tepon ibunda ku..aku dapat berita yang sangat membuat aku "bengang"..haisshh..
Nak tau bab ape aku bengang??ikuti perbualan nih...ecehh~~

si anak--> ''salam.mak wat per??''

si ibu --> '' xwat pape pon..nape??"

si anak--> ''xde pape..saje je..ade dapat surat dari kolej x?''

si ibu-->''xder pon...tapi surat lain ade la...''

si anak--> ''la surat ape??org xde anta surat pon kat umah tu'' hehee~~~

si ibu--> ''surat WATANIAH..."
si anak-->''wataniah???=.='' nape pulak sampai surat wataniah nih??''

si ibu--> ''pakcik badar yang anta..kan dulu ade mintak wataniah.."

si anak--> "pakcik badar??punyer lame baru nk approve org punyer ker??''
si ibu--> ''kan pakcik badar yang pegang sekarang.."
bengang je aku dengor~~~~mcm bangang lak rasenyer..
aarrrggghhhh!!!!
si anak--> "org da masuk nursing baru nak dapat masuk wataniah..."
si ibu--> ''13hb sampai 26hb kat shah alam...nk datang ke x??"

si anak--> "uisshhh..time cuti sem tu...tengok la camne..."

si anak--> "ok la mak,nanti2 tepon lagi...bye..salam,..."
**pergghh..3taun aku tunggu...**
**baru sekarang nk dapat???huh,kene pk nih..nk g kusus ke x...huisshhh..korang rase???
****heeerrrmmmmmmm~~~***

p/s: sekian..sila la bg cadangan kat aku yer....lallala..tenkiu~~

No comments:

Post a Comment