:)

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, April 5, 2011

...cerita paei hj abdullah...


Assalammualaikum pada semua yg bkk entri nih..aku harap2 la yang korang semua sihat2 slalu...kali nih aku nk cerita pasal diri aku sendiri..hahha..expecially time bebudak la..zaman kedegilan n kenakalan aku...

*******

Masa aku kecik,bende yang akan aku ingat sampaisekarang dan seterusnya adalah sesuatu yang sangat manis bagi aku..--->bile time aku majuk..hehhe..aku nih mase kecik2 suke nangeh bile berpisah ngan kakak2 aku serta abang aku yang sorang tu..bile “jumpe” je ari ahad,mesti aku nangeh dalam bilik mak aku..sebab time2 ni dorang akan packing nk siap2 balik ke tempat dorang nk g..korang nk tau dorang pujuk aku camne??hehhe..--->bagi laici dalam tin..hahha!!pastu aku akan senyap bile dorang bg aku laici tu..sebab tu bile da besar,aku suke minum air laici ais...

**********nyam..nyamm..nyamm..******

Aku xtau sama ade akak2 aku ingat lagi atau x pasal kenangan nih...aku pon penah gak sorokkan beg akak aku, fatimah hj abdullah...heheh..time tu die nk balik bagan terap ngan pakcik aku..aku sorokkan beg tu kat belakang umah..hehe..sebab aku xnak die tinggalkan aku..sian die time tu..da la petang,pastu aku g sorokkan beg die plak..tp akhirnye die balik gak petang tu ke bagan terap..hampeh..sia2 usaha aku..heheh..

***ala2 la beg die...heehhhe.
**fatimah hj abdullah bersama putera2 kesayangannya...iqbal & irfan..**

Yang ni pon aku xtau die ingat lagi ke x pasal sorok beg..hehhe..tapi aku yakin yang nih,adik bradik aku mesti ingat punyer..heheh..mase umo aku 2,3 tahun..tragedi berdarah telah berlaku dirumah aku,dalam bilik akak aku..hhehe..dimana,aku telah mengorek mata anak kucing aku sampai mati..sian kucing tu...aku xberniat sebenarnyer nk wat camtu..betol..akak aku balik sekolah tengok2 da mati kucing tu...hehhe..sebab tu sekarang aku sangat sayangkan kucing..tapi aku memang xingat sama ade aku kene tibai ke x..sebab cerita pasal kucing ni telah di adaptasi oleh mak aku n telah diceritakan semula oleh kakak2 aku..hahakk!!

********

**paei n kakarot...=)


Aku rase sampai sini je kisah kecik2 aku..heheh..zaman tu da berlalu..cuma kenangan xkan berklalu macam tu je...ia akan tetap diingati sampai mati..percaya la..sekian..


p/s:saya sayangkan keluarga saya...walaupun saya jahat,degil..mereka tetap keluarga saya..=)

No comments:

Post a Comment