the lifes begin here..

PitaPata Cat tickers

Monday, October 18, 2010

JOM DATANG RERAMAI....


Assalammualaikum sebagai pembuka bicara utk hari ni..huhuhu...syukur kehadrat illahi dgn limpah rezekinya telah memberi peluang untuk kedua ibu bapa ku yang tercinta untuk pergi menunaikan haji bg tahun ini...alhamdulillah syukur....mereka akan berlepas ke mekkah pada 28hb.10.2010..diharapkan segalanya akan berjalan dgn lancar..amin..time tu pulak,pagi 28hb tu aku ade exam sumatif..huhuhu..walaupun ade yg menghalang aku pergi,tapi dulik ape haku...aku nk anto gak..so..senang citer,malam tu aku nk lari la kejap..walaupun malam tu patutnye aku ngah study...tp jgn risau..aku tetap akan study gak..walaupun terpakse bawak nota aku g airport..hahahahha..so,dengan untuk memendek kan lg penat tgn aku menaip nih,aku nk jemput kenkawan aku sumer datang ke majlis kesyukuran dorang yg akan diadadakan pada 23hb.10.2010 ni bertempat di rumah aku di perak...kalo leh datang,datang la...leh tolong aku buang sampah skali..lalllalaalal...sekian...terima kasih kerana membaca.....lallaalalalal....

No comments:

Post a Comment